Większość pracodawców chciałaby przyciągnąć do siebie wartościowych pracowników. Dawniej wystarczyło odpowiednio wysokie wynagrodzenie i kandydatów było bardzo wielu. Obecnie podejście pracowników nieco się zmieniło, i oczekują oni od swoich pracodawców czegoś więcej niż tylko wypłaty wpływającej regularnie co miesiąc na konto. Dlatego zatrudniający prześcigają się oni w pomysłach na dodatkowe benefity za pracę. Część z nich do pensji dorzuca karty sportowe, bilety do kina, karty przedpłacone do różnych sklepów. A już standardem jest oferowanie pracownikom prywatnego ubezpieczenia medycznego. Jednakże centra medyczne jakie zapewniają dostęp do swoich usług są różne dla większości przedsiębiorstw. Z czego to wynika?
Wbrew pozorom ma znaczenie z usług jakiego centrum medycznego się korzysta
Chociaż wydaje się, że oferty prywatnych centrów medycznych nie różnią się między sobą, rzeczywistość pokazuje, że tak nie jest. Pakiety medyczne w poszczególnych firmach są różne w różnych cenach. Nie wszystkie centra medyczne oferują dostęp do tej samej ilości specjalistów i świadczeń medycznych. Ponadto nie każda firma może się pochwalić szeroko rozbudowaną siecią placówek. Są firmy, które mają podpisane umowy z placówkami w całym kraju, a są i takie, które ograniczają się tylko do kilku większych miast. Nawet dostępność w obrębie jednego miasta może mieć znaczenie dla pacjentów. Placówki zlokalizowane w mało atrakcyjnych z różnych powodów dzielnicach mogą się liczyć z mniejszą liczbą pacjentów.
Firmy pośredniczące w znalezieniu odpowiednich pakietów medycznych
Ponieważ wybór centrum medycznego oferującego prywatną opiekę medyczną nie jest prostym zadaniem, powstały firmy trudniące się pośrednictwem w tej dziedzinie. Przykładem takiej firmy jest serwis Zdrowie w Firmie. Po zapoznaniu się z potrzebami pracodawcy dokonują one przeglądu dostępnych ofert i przedstawiają najlepsze propozycje. Jest to wygodne rozwiązanie, które daje poczucie pewności, że pracownicy mają zapewnioną optymalną opiekę medyczną w dogodnej dla pracodawcy cenie.